Etiketter

torsdag 8 september 2011

SJÄLVPORTRÄTT


Jag heter Minna, jag är en 13år gammal tjej, jag har brunt hår och fräknar. I min familj är det min mamma Lotta ( igentligen Marie Charlott), pappa Ola, lillasyster Josefin. Vi har en två år gammal kanin som heter Gimli, innan hade vi fiskar men de är hos min kusin Elsa. Hon kanske ska få dem.
Jag gillar att rita väldigt mycket, jag ritar nästan hela tiden. stortsätt var dag. Att vara ute i naturen älskar jag, man känner sig fri, jag ofta ute och vandrar med familjen. Vi har högst vandrat över en mil.
 Mina starka sidor är att jag kan mycket om naturen, jag är aktiv på idrotten, jag är duktig tecknare jag och kan mycket om djur, natur mm.
På fritiden är jag på jumpa, där har jag många vänner. Jag är  även mycket med Julia både på fritiden och i skolan, vi brukar åka rollerblaids.

3 kommentarer:

  1. Ditt porträtt innehåller en hel del kul information. Man får en tydlig bild av dig. Denna text behöver du dock rätta lite - en hel del slarvfel förekommer. Läs igenom långsamt och slå upp ord vars stavning du är osäker på. Rätta till indelningen av styckena.

    SvaraRadera
  2. "Självporträtt" i rubriken.

    SvaraRadera